Jak to funguje?

Co je to Asistenční karta

Nákupem asistenční karty získá klient široké spektrum asistenčních služeb, které poskytuje společnost UNITED ASSISTANCE, a.s. Karta pro držitele znamená záruku rychlé pomoci při poruše nebo havárii vozidla a to jak na území České republiky tak států Evropské unie. Veškeré služby jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce na telefonním čísle 1227 (platí pro ČR),
v zahraničí +420 222 262 933 nebo +420 603 500 478.

Asistenční služby jsou poskytovány prostřednictvím sítě smluvních partnerů. Příjezd pomoci garantujeme do 45 minut od nahlášení. Klient se v případě nehody, poruchy či jiné nouzové situace obrací na dispečink, který klientovi zajistí poskytnutí odpovídající služby.

Co obsahuje Asistenční karta

Asistenční karty lze použít pro případy, kdy je vozidlo nepojízdné z důvodu:

  • poruchy
  • dopravní  nehody (zaviněné i nezaviněné)
  • vandalského poškození
  • nedostatku pohonných hmot
  • vybité startovací baterie
  • poškození pneumatik  (defektu)
  • dalších nečekaných technických problémů

Další služby

  • odtahová služba
  • uskladnění vozidla
  • předání vzkazu osobě blízké
  • náhradní vozidlo vč. přistavení
  • náhradní ubytování
  • pomoc dispečinku NONSTOP
  • právní pomoc
  • zajištění ubytování
  • vyřízení pojistné události
 

Jaký je proces?

  1. Na našich stránkách si objednáte jednu z Asistenčních karet dle požadované varianty 
  2. Pokud se na cestách dostanete do nouzové situace zavoláte na jednu z našich linek 
  3. Na základě zjištěných informací Vám naši operátoři zajistí kvalifikovanou pomoc nebo poradí jak dále postupovat
 
 
 

Spokojení zákazníci

Človek si neuvědomuje, jak potřebné je mít pomoc na telefonu, když se mu něco na cestě přihodí, až dokud se mu to nestane. Já se mohu vždy spolehnout na zaměstnance UNITED ASSISTANCE, a.s. a.s., kteří mi v mých nesnázích na silnicích vždy pomohou.”

– Jan Novák, řidič z povolání